11 februari 2012

Stephansplatz 2

Shopping och shopping är nästan allt vi har gjort idag. Micke gick loss och köpte två vykort och jag var mer sparsam och fick med mig en skjorta från Ralph Lauren, en klänning och topp från Forever 21 (som jag nästan missade!!!) och en kavaj och byxor från H&M. Så när vi kom tillbaka till hotellet så kollade Micke på sina vykort och mådde lite dåligt för han hade spenderat så mycket pengar.

Middag blev det på Vapiano (Sören, Vapiano finns ÖVERALLT) vi med Basma, en kompis hemifrån Landskrona och hennes man. Jag försökte övertyga honom att flytta till Sverige för där är allt bättre, gick sådär.

Nu är vi hemma och vilar lite, våra fötter gör lite ont... Jag vill att vi ska streama Melodifestivalen, Micke vill nog annat. Jag har köpt en kaka som jag inte vet namnet på och en apfelstrüdel (som jag inte kan stava), så gotti.


1 kommentar:

  1. gryymt med vapiano!

    att majkk skulle gå loss så där på shoppingen! nu får han leva billigt resten av månaden! :)

    SvaraRadera