12 december 2012

Jag har fullt upp med Musikhjälpen just nu och har inte bloggat på åratal! Men du hittar mig på Instagram, Faruschka.

Men jag tar mig tiden fast jag inte ens är påklädd och ska vara på jobbet om 30 minuter. För idag är en speciell dag. Idag fyller Martin Söreskog 29 år.

Mitt första minne av Martin är när han satt bänken över mig på en lektion på högskolan. Jag hade flätor och han var tvungen att dra i dom. Jag skickade bak en lapp där jag frågade hur gammal han var, Martin svarade med att skicka tillbaka sitt körkort till mig. Han var 24 år gammal. Jag skrev ett svar till honom som nog gjorde honom lite sur. Jag skrev något i stil med: När min pappa var lika gammal som dig hade han barn!

Men han förlät mig för den bitchiga lappen och sedan dess har han varit Sören med den heta röven. (Som ni vet är jag bäst på smeknamn)

Jag tänker göra en gammal klassiker som jag tror kommer uppskattas av Martin!

M - För du aldrig har haft mens
A - För du anammar barnet i dig
R - För du är så himla rolig
T - För du har aldrig koll på tiden
I - För du var säkert sån som åt insekter som barn
N - För du är söt när du blir nervös!


Grattis!






4 kommentarer:

  1. ååååååh va söööt o fiiin du är!

    en tår frambringas i ögonvrån men jag är hård så jag slår snabbt bort den :D

    taaack så jättemycket. mycket märkligt att jag inte alls minns denna historia, att jag skickar fram körkortet o grejer, men det får väl vara vår historia då. tänk att den där undre bilden är tagen för exakt 5 år sedan! sjuuukt!

    bokstaveringsgrejen var episk! för att jag aldrig haft mens hahahaha

    ja ett mycket fint blogginlägg. tack snälla du. PUSS på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du gör ett minst lika fint inlägg till mig på min födelsedag! :)

    SvaraRadera